Wednesday, April 21, 2010

ETSY news


As most of you know already, I am in the middle of moving my etsy shop to a new location. Wanna see my new, improved home?
 FOLLOW THIS LINK: www.KnitSpinFelt.etsy.com

Jak część z was już zauważyła przenoszę swój stary sklepik w nowe odświeżone miejsce. Chcecie zobaczyć? Kliknijcie na link  www.KnitSpinFelt.etsy.com 

I have also opened a store on DaWanda (www.KnitSpinFelt.dawanda.com), which is Europe based, as opposed to Etsy, which is still mainly for the American market.

Otworzyłam też sklepik na DaWanda (www.KnitSpinFelt.dawanda.com), która ma swoją bazę w Europie, w odróżnieniu od amerykańskiego ETSY, które w Europie ciągle nie jest zbytnio znane.



Another great news is that the PolETSY blog is up and running. And to celebrate its launch we are giving away some fantastic goodies. All detail on the blog itself, go have a look around. Make yourself at home and remember to bookmark that address as it will be the best way to keep up to date with Polish crafters selling on ETSY.  You can easily find Polish items using the "poletsy" tag in your search.

Kolejną dobrą wiadomością jest to, że ruszył blog PolETSY (Polaków sprzedających na ETSY). Blog ruszył z kopyta a wy możecie nie tylko być na czasie z tym co Polacy prezentują na ETSY. Możecie też wygrać śliczne rzeczy, wykonane ręcznie przez niektórych z naszych utalentowanych rodaków. Wejdźcie na stronkę: www.poletsy.blogspot.com żeby się przekonać. Blog pisany jest i będzie po angielsku, ale zasady rozdawanki są wielu z wam dobrze znane: zostać fanem strony (kliknąć na guziczek "Follow") albo wspomnieć rozdawankę na swoim blogu (jeśli sie go ma), zostawić komentarz pod pierwszym postem na blogu i napisać jaką rzecz chciałoby się otrzymać. No i oczywiście odwiedzać bloga tak często jak tylko się da ;)


Polskie wytwory na ETSY łatwo wyszukać wpisując w wyszukiwarkę hasło "poletsy".

There has been a lot of knitting that I still have to write about, more silk spinning and felting. So stick around and I'll tell you all about it next time!

Z frontu robótkowego też mam wam wiele do pokazania. Było sporo dziergania, przędzenia i filcowania. Ale o tym następnym razem, więc zaglądajcie do mnie regularnie, bo mi łącza kurzem obrosną  ;)

5 comments:

  1. Gratuluję otwarcia sklepików i życzę wielu klientów :)

    ReplyDelete
  2. Best of luck with the new shop!

    ReplyDelete
  3. Jagienko-gratulacje.
    Co do czesanek(odnosnie komentarza u mnie) ja dokładnie tak samo myślałam , kupowanie to trochę drogo...a samemu...co za frajda.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Na moim blogu jest niespodzianka dla ciebie ode mnie.
    Pozdrawiam
    Iwona

    ReplyDelete
  5. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. Sklepik na etsy ma sie całkiem nieźle. Sprzedałam już kilka rzeczy. DaWanda zdecydowanie wolniej sie rozkręca. Ale utrzymanie jej nic mnie nie kosztuje, więc nie ma co narzekać.

    Iwona, dziękuję za wyróźnienie. Wrzucę na bloga.

    ReplyDelete