Tuesday, March 8, 2011

Już za chwileczkę! Już za momencik!

Dziękuję wszystkim, którzy zaglądnęli na bloga lub stronę na fejsbuku i oddali swój głos. Dziękuję za komentarze. Było mi bardzo miło i mam nadzieję, że choć część z was będę mogła gościć tu w przyszłości.

Trójka szczęśliwców została wylosowana. Ja już wszystko wiem. A wy dowiecie się jutro. Mam nadzieję, że nie obgryzacie z nerwów paznokci i wytrzymacie jeszcze chwilę ;)


Do zobaczenia niebawem!


Thank you to all who entered their names for this give away. Thank you for the visits you made to my blog and facebook fan page and all the comments you'd left there. They made me happy and I hope that at least some of you will stick around and will visit this place in the future.
The names of the lucky winners are known. At least to me. You will have to wait until tomorrow morning for the proper post and official announcement. Hope you're not biting your finger nails in anticipation and can wait few more hours.

See ya in the morning!

6 comments:

  1. Anonymous9/3/11

    Ty to potrafisz stopniować napięcie...

    ReplyDelete
  2. Wiesz, ja z wielkim trudem pozbyłam się tego nałogu (obgryzanie) i nie wyobrażam sobie drugiej terapii!!!!

    Kobieto kochana wal prawdę z mostu, bo nie wytrzymam!

    ReplyDelete