Wednesday, November 4, 2009

Dostałam znaczek ;o)


Dziękuję Rene za przyznanie mi pięknego wyróżnienia. Przekazuję wszystkim, którzy zaglądają do mnie i zostawiają komentarze ;o)


My blog got a stamp! Thanks Rene! I forward it to everyone who visits my blog and leaves a comment ;o)

In response to some of your comments from previous post: The crappy pictures really don't do the shawl justice. The colour is less green (which only follows the teal blue). There are 2 shades of grey and I think the darker one was, probably due to poor lighting, recognised as dark green... Ugh, look at the photos below, which I took seconds ago taking advantage of a rare moment of sunlight! The colours are much more realistic there!

W odpowiedzi na wasze komentarze. Rene, porównałam kolory chusty w oryginale z tymi ze zdjęć i złapałam się za głowę. Chusta wcale nie jest taka zielona. Wygląda na to, że w robiąc zdjęcia w egipskich ciemnościach mój aparat wziął grafitowy kolor za butelkową zieleń. Ech... Ale, ale właśnie wyszło słoneczko, lecę więc po aparat i spróbuje jeszcze raz! Na zimę i śnieg nie mam co liczyć tu na wyspie . Mam więc tylko najdzieję, że nie będę tym razem, jak Dagmara na balkonie, mordować się ze zbyt mocnym słońcem. O ile zakład że za 5 minut spadnie deszcz?



No comments:

Post a Comment